Behåll ditt medlemskap! Se här | Sverigedemokraterna i Sundsvall

Behåll ditt medlemskap! Se här

Ni medlemmar är viktiga för oss!

Därför önskar vi påminna er som inte betalt er medlemsavgift att betala medlemsavgiften snarast!

Betalningen skall vara Sverigedemokraterna tillhanda senast 31 mars år 2020.

Så vänta inte!

För att betala medlemsavgiften behöver du det OCR-nummer vi sänt till din angivna mejladress. Om betalningen för medlemskapet ej inkommit 31 mars år 2020 kommer ditt medlemskap i Sverigedemokraterna att förfalla.

Kan du inte hitta fakturan i din mejl men vill behålla ditt medlemskap? Följ punktlistan nedan tills att du finner mejlet eller mottagit en ny faktura.

1). Öppna din mejl och sök efter mejlet i skräpkorgen.

2). Testa att ange sökorden Sverigedemokraterna, SD och/eller medlemsavgift i sökrutan. Sökrutan är ofta märkt med ett förstoringsglas.

3). Säkerställ att du letar i den mejladress du angivit till oss.

4). Är du inte säker? Börja då med att leta i de mejladresser du använder. Följ sedan instruktionerna ovan.

5). Kan du fortfarande inte finna mejlet med faktura och OCR-nummer? Skriv till medlem@sd.se och ange rätt uppgifter snarast! Detta bör alltid göras vid misstanke om att information från oss ej når fram.Vårt register kan enbart se de uppgifter DU angivit. Ny mejl, nytt telefon nr. och ny bostadsadress bör därför meddelas till medlem@sd.se så snart byte ägt rum. Om så inte görs kommer informationen från oss ej nå fram till dig.

Du kan också swisha in din medlemsavgift på nr: 123 677 53 08 , kom ihåg att ange ditt personnummer med 10 siffror (utan bindestreck) i meddelanderutan.

För mer information om medlemskap och medlemsavgift:

Kontakta: medlem@sd.se

Vänta inte!